Wyniki katastrof medycznych w komercyjnych lotach lotniczych AD 3

Aby określić ogólną liczbę pasażerów podczas naszego okresu studiów, uzyskaliśmy statystyki z Departamentu Transportu USA, 10 uzupełnione osobistą komunikacją z liniami lotniczymi. Ustaliliśmy, czy zastosowano automatyczny defibrylator zewnętrzny (AED) i zebrano dane dotyczące czynników klinicznych (utrata przytomności, utrata impulsów, dostarczanie wyładowań i powrót impulsów) poprzez przegląd zapisów narracyjnych tych przypadków. Instytucja odwoławcza instytucjonalna Uniwersytetu w Pittsburghu zatwierdziła badanie i uchyliła wymóg uzyskania świadomej zgody. Drugi autor zapewnia kompletność i dokładność danych. Analiza statystyczna
Tabela 2. Tabela 2. Wielowymiarowa analiza czynników związanych z wybranymi wynikami. Ustaliliśmy częstotliwość każdej kategorii problemów medycznych, typ statku powietrznego, użycie AED, dostępność pokładowej pomocy medycznej, linie lotnicze i odległość lotu. Podajemy dane opisowe (średnie . SD) dla zmiennych ciągłych i wartości procentowe dla zmiennych jakościowych. Przeprowadziliśmy jednozmienną analizę związku między powyższymi czynnikami a określonymi wynikami pacjenta, stosując test t-testowy dla dwóch próbek dla zmiennej ciągłej wieku i testu chi-kwadrat dla zmiennych kategorycznych. Następnie przeprowadziliśmy analizę wielu zmiennych, stosując regresję logistyczną, aby zidentyfikować czynniki związane z określonymi rezultatami, jednocześnie kontrolując inne czynniki, które uznano za powiązane w analizie jednozmiennej (tabela 2). Wszystkie podane wartości P są dwustronne; przyjęto, że wartość P mniejsza niż 0,05 wskazuje na istotność statystyczną. Do analiz wykorzystaliśmy oprogramowanie SPSS, wersja 19.0 (IBM).
Wyniki
Charakterystyka nagłych sytuacji i wyników medycznych
Centrum komunikacyjne otrzymało wezwania o około 11 920 katastrofach lotniczych podczas lotu w przypadku 744 milionów pasażerów linii lotniczych w okresie badania, w tempie 16 nagłych przypadków medycznych na milion pasażerów. W okresie badania było uwzględnionych 7 198 118 lotów przez włączone linie lotnicze, z czego wynikało lot medyczny w trakcie 604 lotów. Wiek pasażerów zagrożonych podczas lotu wynosił od 14 dni do 100 lat (średnio 48 . 21 lat). Najczęstszymi problemami medycznymi były omdlenie lub presynkopie (37,4%), objawy ze strony układu oddechowego (12,1%) oraz nudności lub wymioty (9,5%) (tabela 1), z pewną różnicą między liniami lotniczymi (patrz Tabela S1 w Dodatku uzupełniającym, dostępna z pełny tekst tego artykułu na). Odwrócenie statku powietrznego nastąpiło w 875 z 11,920 przypadków (7,3%); pozostałe loty wylądowały w zaplanowanych miejscach.
Ryc. 1. Ryc. 1. Wyniki lotów ratunkowych podczas lotu. Dane dodatkowe nie były dostępne dla linii lotniczej 4 (1006 pasażerów pogotowia ratunkowego w trakcie lotu); w tej grupie wystąpiły dwie zgony
[przypisy: hakorośl, żółty stolec przyczyny, bexsero cena ]

Tags: , ,

No Responses to “Wyniki katastrof medycznych w komercyjnych lotach lotniczych AD 3”

  1. Izabela says:

    [..] Blog oznaczyl uzycie nastepujacego fragmentu chirurgia ręki warszawa[...]

  2. Błażej says:

    6 lat temu miałem nowotwór jądra

  3. Marika says:

    Article marked with the noticed of: rehabilitacja kregoslupa[...]

  4. Patryk says:

    Znajomy ma gospodarstwo i rente, popija wódeczke, a rente dostał na ciśnienie.

  5. Gaja says:

    [..] Artukul zawiera odniesienia do tresci: uzależnienia[...]

  6. Zod says:

    Ból był tak nieznośny, że wybudzał mnie ze snu

Powiązane tematy z artykułem: bexsero cena hakorośl żółty stolec przyczyny